Bestuur

Bestuur

Voorzitter
Laurent van den Elshout

Secretaris
Toine Welsink
Penningmeester
Rob Velthuizen
 
Bestuurslid Facilitair
Leon Kuijpers
 
Bestuurslid Spel
Robin Austermann
 

Commissie barzaken

De Commissie Barzaken is verantwoordelijk voor de exploitatie van de bar in het clubgebouw "Boog Inn" en voert de volgende activiteiten uit:
- het organiseren van de bardiensten
- het bepalen van het assortiment en het inkopen hiervan
- het vaststellen van de verkoopprijzen en het inkopen hiervan i.o.m. de penningmeester
- het voorraadbeheer
- het onderhouden en schoonhouden van de bar, keuken en bergruimte
- het formeren van een afsluitteam
- het uitreiken van de ledenpasjes
 
Doordat we met onbetaalde krachten werken en de leden zelf bardienst draaien, kunnen we de prijzen van de consumpties laag houden. Door de baromzet wordt een aanzienlijke bijdrage geleverd aan de inkomsten van onze vereniging.
Omdat er niet voldoende vrijwilligers zijn voor het draaien van de benodigde bardiensten heeft de Algemene Leden Vergadering enkele jaren geleden besloten dat:
•    alle senior leden de verplichting hebben om een aantal bardiensten te vervullen met een minimum van 10 punten
•    vrijwilligers binnen de vereniging draaien een bardienst van minimaal 4 punten
•    leden ouder dan 70 jaar mogen ook nog steeds een bardienst draaien 
 
Voorzitter
Voorzitter van de barcommissie is Gerard Vermeegen. Je kunt hem bereiken via [email protected]
 

Commissie jeugd

De Commissie Jeugd heeft als doelstelling om de mini's en de juniorleden meer te laten spelen en aan de club te binden door diverse activiteiten voor hen te organiseren. Voorbeelden zijn de clubkampioenschappen en het Halloween toernooi. De Commissie Jeugd wordt hierin ondersteund door vele ouders die per activiteit benaderd worden.

Gezelligheid staat hoog in het vaandel bij de Commissie Jeugd en dat dit zeker niet ten koste hoeft te gaan van de sportieve prestaties, heeft de praktijk inmiddels geleerd. De Commissie heeft hiervoor regelmatig contact met het bestuur, de competitieleiding en de trainer.
 
De commissie bestaat uit Natasja van de Ven en Pascale Wösten. Je kunt de commissie benaderen via [email protected]
 

Commissie onderhoud

De Commissie Onderhoud is verantwoordelijk voor onderhoud van het tennispark, maar tevens voor onderhoud van gebouwen en terras.
 De commissie bestaat uit 4 leden. Zij hebben ieder hun eigen taak en verantwoordelijkheid en delegeren werkzaamheden naar leden van de onderhoudsgroep.
 
De 4 commissieleden met hun specifieke verantwoordelijkheden zijn Jan van Loon (voorzitter), Gert Klomp (algemene- maar ook speciale- en eenmalige zaken) en Hans de Laat (techniek; binnen en buiten).
De commissie werkt in opdracht van het bestuur maar heeft ook een (zelfstandig) mandaat om voorstellen te doen aan het bestuur inzake onderhoudspecifieke zaken.
Overige commissies kunnen voor het uitvoeren van activiteiten een beroep doen op de commissie onderhoud; zij overleggen met het commissielid 'algemene maar ook speciale- en eenmalige zaken'.
 De voorzitter van de commissie onderhoud communiceert met het bestuur betreffende voorstellen, adviezen etc.
 De commissie telt een groep van ruim 30 leden die iedere maandagochtend alle voorkomende werkzaamheden uitvoeren. Dat kunnen de terugkerende onderhoudswerkzaamheden zijn, maar ook vernieuwingen die ons park verfraaien. Echter ook op andere dagen in de week worden bepaalde speciale werkzaamheden uitgevoerd; de commissie onderhoud doet dan tevens een beroep op leden uit de werkgroep met een eigen specifieke kennis en kunde, dit is een groep specialisten.
 
Dat vele handen licht werk maken is hier duidelijk uit af te leiden. Na 1 uur arbeid ligt ons park er weer keurig netjes bij. Regelmatig krijgen we hierover complimenten van zowel onze eigen clubleden als wel van bezoekers. Het is niet iets vanzelfsprekend, maar het zijn vooral onze leden met ruime levenservaring die in deze commissie hun schouders eronder zetten. Per slot van rekening zijn ons park en gebouwen het visitekaartje van de vereniging.
 

Trainingscoördinatoren

Onze trainingscoördinatoren tennis en padel, Ingeborg van Oijen-Timmermans en Rosanne van Oijen, regelen in overleg met de trainer en het bestuur de tennis- en padellessen en de proeflessen. Je kunt de trainingscoördinatoren benaderen via [email protected].
 
 

Commissie recreatie

 De commissie Recreatie organiseert diverse activiteiten voor de senioren, zoals bijvoorbeeld het Kouwe Klauwen Toernooi. Presteren mag, maar bij deze toernooien staat de gezelligheid voorop.
De commissie bestaat uit Eline Dalessi, Henk Beerens, Arno Visser, Kevin Bax, Theo van de Bank, Gerard Vermeegen en Laurent van den Elshout.
De commissie is bereikbaar via [email protected] 
 
 

Commissie toernooien

De Commissie Toernooien is verantwoordelijk voor de clubkampioenschappen en het open toernooi voor de senioren.

Op de clubkampioenschappen kun je in diverse spelklassen je krachten meten met je collega-leden om uit te maken wie zich clubkampioen van het seizoen mag noemen.

Ons open toernooi, waaraan ook leden van andere verenigingen deelnemen, is een van de grotere toernooien in de regio, waarin spelers in de categorieën 3 t/m 9, in het enkel-, dubbel- en gemengd dubbelspel hun krachten meten. Het toernooi vindt plaats in juni, aansluitend aan de KNLTB Voorjaarscompetitie. Goed weer (bijna...) gegarandeerd!


De commissie bestaat uit Juliët Klerks, Daniëlle Steiger, Sebastiaan Coittoir, Ilse Buijs. De commissie is te bereiken via [email protected]

 

Competitieleiding

De Competitieleiding organiseert de deelname van onze vereniging aan de diverse KNLTB-competities. Voor de senioren vormen Marcel Groenenboom en Koos Hooijmans de competitieleiding. Zij zijn bereikbaar via  [email protected]

Voor de jeugd regelt Wendy van de Boogaard de competitie.Zij is bereikbaar via [email protected] 
 
 
 

Ledenadministratie

De ledenadministratie wordt verzorgd door Geraldine Kwetters. Bij haar kun je je aan- en afmelden als lid of wijzigingen doorgeven via [email protected]  Je persoonlijke gegevens kun je overigens zelf wijzigen op de website door in te loggen in MijnClub en te gaan naar de pagina Mijn gegevens 
 
 

Communicatie

De Communicatie wordt verzorgd door Tom Klerks en is verantwoordelijk voor de in- en externe communicatie binnen L.T.C. Achter de Bogen.
Hieronder vallen onder andere het beheer van de website, het beheer van social media, het beheer van narrow casting, het uitgeven van nieuwsbrieven, het ondersteunen van de andere commissies in hun communicatie naar de leden.
Heb je wensen, mail dan naar [email protected]

Vragen?

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

+31 416 320 533

Park De Schroef

Prins Hendrikstraat 82
5151 GB Drunen

KVK-nummer

40271469